120321

Hejhoj
Vad har ni gjort idag då????
Jag har varit i skolan som vanligt, fast lite annorlunda eftersomatt; IMORGON ÄR DET DAGEN TESSIS LIV BÖRJAR AAAAAAAAHHHHHH osv.osv.
imorron ska ju tessi se Hg och jag skulle nog kunna säga att hon e ett "stort fan" (jag vet inte hur jag ska uttrycka mig så ni fattar hur galen hon är)
Ja ska se filmen på lördag, jag ääälskar också böckerna men jag är iiiiiinte lika galen som tessi....
Har ni läst böckerna, och i sånafall, gillar ni dom???

Sen när jag kom hem så var det ju så otrooooooligt fint väder så jag va ute och sen så fixade jag min efterlängtade nagelstudio i vårat garage!!!!! c: c:
  Och sen satte jag upp en anslagstavla i mitt rum och så har jag städat..
kul att veta c:

förrästen vad tycker ni jag ska göra med designen...???


Kommentarer
Postat av: "s

Sara kommer du någon ting till din farmor ?

2012-03-22 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback