Nu kommer jag börja sommarblogga igen

Nu ska jag börja blogga igen!!
Har inte haft en stund att blogga när det har varit slutet av skolan med massa prov å så. Men nu är det ju snart sommarlov!! :)
Jag slutar på onsdag men dagarna här innan så ska vi typ bara ha kul och åka till skansen mm

Idag kom äntligen pappa hem efter att ha varit i usa två veckor. Woho! :)
Det va jättebra!
Och när han kommer hem och ha varit borta flera veckor så brukar han köpa lite saker i usa som lixom är jättebilliga där om man jämför me sverige. De va super för han köpte typ en grej till mig som innehöll typ 400 tofsar och hårspännen och klämmor och massa bra hårsaker!! Och kostade typ två dollar bara ;)
Sen fick ja lite nagellack och en kamerablixt. Woho! ;)

Idag ska jag typ vara hemma å städa lite och duscha och fixa lite hemma :)

Men hursomhelst så kommer ja uppdatera mer å så nu!


Kommentarer
Postat av: Maddi

Äntligen!!! :) har längtat för din blogg e ju så awessuuume men vi måste göra ngt ngn dag! :) kommer du nästa vecka ngt??

2012-06-10 @ 00:02:29
URL: http://imakeyousmile.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback