Fynd!

 
Halloj!
 
Idag har jag varit med Madde! :)
Vi åkte till solna och shoppade lite.
Jag köpte typ världens bästa grajj (om man är som mig och älskar pyssel å så)
På panduro hade dom "hemliga påsar" som var typ en stror panduropåse full med blandade saker fast den var stängd så man kunde inte veta vad som var i den. Så vi gick runt bland alla miljoner påsar och kände på dom för att se vilka som var bäst!
Inehållet i påsarna var värt över 500 kronor, men en påse kostade bara 50 kronor, jag köpte två stycken för hundra kronor som annars skulle kostat över 1000 kronor! :D
Jag ÄLSKADE grejjerna i mina påsar!!
Ja så det va ett lyckat köp tycker jag!
 
Sen har jag och Sven typ varit och badat nere vid bryggan :)
Nu så typ gör jag inget speciellt, se ya! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Oooh fett najs! Fanns det många påsar kvar? asså tror du att det finns kvar nu? ;)

2012-07-30 @ 21:20:40
URL: http://wihiii.blogg.se
Postat av: ...

Vad fick du i påsarna?

2013-02-02 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback