Svar!

Alexandra om Frågestund:
Gör du dina headers i photoshop? :)

Svar: Jag gör mina headers i både i Photoshop och Picasa 3. Den jag har nu är mest gjord i Photoshop men lite i Picasa men mina innan har mest varit i Picasa! :)
   
Matildaaaa :))) om Frågestund:
*Är jag snel? :3
*Varför gillar du inte klubbor?! :o
*Godis eller chips?
*BK, McDonald's eller Max?
*Pizza eller hamburgare?
*vilka länder vill du åka till?
*vad är det pinsammaste du har gjort?
*är du kär? ;)
*gillade du mina frågor? :p
Svar: *Jaa då du är jättesel!! :3 :)
        *Äh jaa jag tycker inte om klubbor för att..... Dom e äckliga!! :P
        *Chips! :)
        *Max! :)
        *Pizza! :D
        *Jag villl åka typ öööverallt, allt från Japan till Norge och USA mm. :)
        *Jag har gjort så mycket pinsamt men ska försöka komma på något.... När ja e med Sven och Tessi på morgonen och dom ska ropa tack för skjuttsen mm till tåg-och-busschaffuören! -.-
       *Nepp inte nu ;)
       *JAA! :P
   
elin om Frågestund:
1. Skolan börjar väll den 11?
2. Vilket klockslag börjar vi?
3. Vad har du för kamera? Asså har du kvar den orange och vilken systemkamera har du?

Hehe <3

Svar: 1. ja :)
        2. Ingen aning... O.o
       3. Jag har kvar den oranga men den e egentligen mammas men jag har en Nikon D3100! :)
   
Johanna om Frågestund:
Död eller familjs död?
Natt eller dag?
Cola eller sprite?
Katt eller hund?

Svar: ???
        Dag! :)
       Inget ja dricker inte läsk ;) men coola verkar godast :)
       Svååårt..... Men kanske om jag skulle få välja nått ja skulle ha så är det en sällskaplig och ORÄDD katt!! :) :) :)
   
Hanna om Frågestund:
Hej Sara!!

Har ni fotostudio hemma? Eller är det bara en vit vägg? ;) (lite konstig fråga menmen)

Ritar du fortfarande manga?

Svar: Hej Hanna!!

Vi har ingen fotostudio det är bara en vit vägg nere i min tvättstuga :P :)

Jag ritar fortfarande men inte så ofta "typisk" manga ;P :)
   
Therese om Frågestund:
VISST ÄR SVEN SÖÖÖT!!!!????

Svar: Tessi sluuta!! :P :)
Iblaand e han söt men oftast så njaaaaaa... :S :)
   
Julia om Frågestund:
Hej Sara!
* Har du nå bra sminktips?
* vem är din allra bästa vän?
* Hur kan din hy va så fin, använder du nåt speciellt?
* Vad skulle du göra om du fick 20.000 kr?
* vad tycker du om mig (Julia)?

kram :)

Svar: Hej Julia!
*Jag vet inte om ja har nåra speciella tips men om du vill kan ja visa hur ja brukar sminka mig :) :) :)
*Min allra bästa vän är nog Tessi, men ja har så många braaa kompisar att det blir såå svårt! Men det är typ Tessi, Madde, Sarah, Bella, Elin, Elsa, Hanna mm.!!!!! <3
*Tack! :) Jag använder väl ra smink och har ansiktsmasker och tvättar ansiktet noga tror jag... :)
*Jag skulle nog köpa lite saker som jag ville ha men också skänka bort lite och sen bjuda alla i min familj på en resa!!
*Jag tycker du är jättesnäll och världens sötaste!! :)
   
Madde om Frågestund:

• Vad är ditt favorit djur? :)

• Går du i någon sport, i så fall; vilken? :)

Kram! :)

Svar: Mitt favoritdjur är Fåglar, och får... :) Men ja har jättemånga andra också!

        Just nu går ja inte på nån sport men ja har gått på jättemånga olika förut men nu går jag bara på Teater! :)

Klicka på bilden för att komma till min blogg om mina undulater!! :)






Tack för alla frågor och hoppas att ni blev nöjda med svaren!!!!
Byby♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jag och sven är awesome ju! När vi sjunger den där låten och sven sätter i halsen! Hahahahahahahahahahahaha

2012-01-08 @ 18:20:46
URL: http://freeakygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback