God kväll



TJEEENARE!
Ja sa ju imorse att ja typ inte skulle göra nåt idag men jag åkte till min kompis Sarah och vi typ badade ock cykla lite. japp men imorrn ska hon till spanien så då får jag inget att göra längre men det gör inget för på eftermiddan så får vi besök.
Då kommer mamma och pappas jobbarkompisar och deras 2 barn. Dom är typ 9 och 7 men asså dom är ganska så roliga ändå=)
Idag är det ju Viktorias födelsedag fast jag tänker inte titta på det där programmet som är då för det är inte speciellt kul... Jag kanske ska köra mario kart med min brorsa eller nåt =P jag är superägig på det!=D sen ska jag kanske sova i tältet vi får se. men det blir nog inget kvällsdopp idag för det ser ut att börja regna typ närsomhelst..
VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback