GOOOD JUUUL!!!

Heej alla och GOD JUL!
hur har eran dag varit??
Min har varit jättebra!!
Vi va på lunch hos farmor och farfar och hade lite paketöppning.
Sen åkte vi hem och öppnade rästen av julklapparna.

jag blev jätteglad för mina presenter för det var värkligen saker som jag önskat mig.
Jag fick en systemkamera(AAAAAHHH!!!!), en bärbar dvd-spelare(WIIHOOO), en designsak, en filt med armar och några andra småsaker + att jag, pappa och min brocha ska tillsammans med mina kusiner åka till ett bad-hotell i Finland!! :D

Här kommer lite bilder (tagna md min kamera!!!! AAAAHHH!!!)









GOOOOD JUUUL!!!!!!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad var det för ''design-sak'' du pratade om? :)

2011-12-27 @ 22:01:09
URL: http://josephinefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback